OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM (OUTSOURCING IT)

 

Twoja Firma się powiększa i pomoc przysłowiowego „szwagra” już nie wystarcza? A może chciałbyś wnieść swoje IT na wyższy poziom, zadbać o bezpieczeństwo? Boisz się, że pracownicy wyniosą dane z firmy?

A może po prostu masz już firmę od IT, ale chciałbyś lepszą?

Proponujemy usługi, dzięki którym Twoje IT stanie na wysokim poziomie i nie będziesz się go wstydzić. Nasze usługi dostarczamy w 3 wersjach:

OBSŁUGA ABONAMENTOWA

Abonamenty z kolei bazują na ilości godzin, których potrzebuje Twoja Firma od nas. Poszczególne pakiety zawierają odpowiednią liczbę godzin, ale także niektóre z nich zawierają w sobie dodatkowe płatne usługi już w cenie. Cennik poniżej.

OBSŁUGA PRZEDPŁACONA

Obsługa przedpłacona to propozycja dla mniejszych Firm lub takich, które mają swojego informatyka i potrzebują pomocy z zewnątrz tylko od czasu do czasu (np. w czasie urlopu lub konieczności wykonania usługi będącej poza kompetencjami osoby na etacie). Tu proponujemy jak w telefonach na kartę- wpłacasz określoną kwotę wykupując godziny, a wykorzystasz je kiedy będziesz chcieć i nie ma tu żadnej umowy, żadnego abonamentu ani żadnych zobowiązań.

OBSŁUGA DORAŹNA

Obsługa doraźna, czyli dzwonisz- a my pomagamy. Jednorazowo. Bez zobowiązań. Jakbyś kupił żeton do budki telefonicznej. Raz – i możesz więcej, ale nie musisz.

PAKIETY PEŁNEJ OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ :

NASZE

PAKIETY

Dla kogo?

Cena pakietu

Liczba godzin w pakiecie

Bezpłatny audyt

dla firm, które potrzebują informatyka od czasu do czasu, ale chcą mieć dobry czas reakcji i pierszeństwo w kolejce

50

0 godzin

-

dla małych firm o niewielkiej infrastrukturze bez własnych serwerów, które potrzebują pomocy technicznej

580

4 godziny


dla małych firm z własnym serwerem lub dwoma, które cenią bezpieczeństwo

1080

8 godzin

dla średnich firm z niedużą infrastrukturą serwerową, które chcą rozbudować swoje IT i dbać o bezpieczeństwo

1440 zł

12 godzin

dla średnich i nieco większych firm z rozbudowaną infratrukturą, które chcą rozbudować swoje IT i dbać o bezpieczeństwo

2000

20 godzin

dla dużych lub średnich firm, ale wymagających specjalistycznej opieki serwerowej

wycena indywidualna

-

PAKIETY OBSŁUGI ZDALNEJ :

NASZE

PAKIETY

Dla kogo?

Cena pakietu

Liczba godzin w pakiecie

Bezpłatny audyt

dla małych i mikro firm, które od czasu do czasu potrzebują pomocy zdalnej

360

4 godziny

-

dla małych i średnich firm, które potrzebują przede wszystkim pomocy zdalnej kilka razy w tygodniu


560

8 godzin



dla firm, które miewają sporo problemów technicznych oraz od czasu do czasu potrzebują także wizyty specjalisty


780

bez limitu

Kompania informatyczna – obsługa informatyczna firm, z której warto skorzystać!

Szukasz firmy, która specjalizuje się w tym; czym jest Outsourcing IT helpdesk ?

Kompania Informatyczna to Outsourcing Help Desk, a także specjaliści od napraw sieci komputerowej, czy pojedynczych komputerów w firmie.

Helpdesk Outsourcing wymaga doświadczenia z tego powodu
warto postawić na dobry outsourcing informatyczny.

Help Desk Outsourcing Kompania Informatyczna, zadzwoń do nas lub wyślij maila. Nie czekaj! Helpdesk Outsourcing IT, Wysoka Jakość Usług – Tylko u nas! Outsourcing Helpdesk – Specjalistyczna OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM!

ul. Czereśniowa 98 lok. 230
02-456 Warszawa

Biuro: 22 3507809

Opiekun techniczny: 509-416-760

Umowy/oferty: 504-174-014