OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM (OUTSOURCING IT)

 

W końcu fajna firma informatyczna, która potrafi rozwiązać wszystkie problemy i mówi ludzkim językiem.

Wszystkie wyzwania i problemy informatyczne załatwiają u nas specjaliści z 12 różnych dziedzin – od szybkich napraw (nawet w 15 minut od zgłoszenia)  po pełne bezpieczeństwo systemów i oprogramowania. Nie ma jednej “złotej rączki” od wszystkiego. Niech każdy robi swoje najlepiej, jak potrafi.

Płacisz tylko za to, czego potrzebujesz – elastycznie dopasujemy się do Twoich oczekiwań i możliwości.  A gdy Twoje potrzeby rosną – dajemy z siebie więcej, bo nam nie płacisz za siedzenie, tylko za realne efekty.

Będziesz mieć pewność, że wszystko działa jak należy i będzie działało tak długo, jak sobie tego życzysz.

NASZE USŁUGI DOSTEPNE SĄ W 3 ELASTYCZNYCH PLANACH:

OBSŁUGA ABONAMENTOWA

Najbardziej przewidywalna forma obsługi – wykupujesz odpowiednią liczbę godzin lub korzystasz z “pakietu niewyczerpalnego” i nie musisz się o nic martwić. Stałe koszty i dodatkowe usługi w ramach wybranego abonamentu dają poczucie pewności w każdej sytuacji. I niekoniecznie musimy tracić czas na dojazdy – dostępne są pakiety obsługi zdalnej. Szczegółowy cennik w formie PDF można pobrać klikając w ten link >>

OBSŁUGA PRZEDPŁACONA

Jeśli potrzebujesz pomocy informatycznej tylko od czasu do czasu i nie chcesz się wiązać umowami i kosztami, proponujemy obsługę przedpłaconą, jak telefoniczne karty PRE-PAID. Wychodzi taniej niż przy obsłudze doraźnej, a zachowujesz pełną swobodę jej wykorzystania kiedy chcesz i jak chcesz. Aby uzyskać wycenę, skontaktuj się z nami >>

OBSŁUGA DORAŹNA

Informatyczny SOR – dzwonisz, gdy tego naprawdę potrzebujesz – jednorazowo, bez wielkich planów. Obsługujemy Cię jak swojego najlepszego klienta, ale nie każemy składać żadnej przysięgi wierności. Wykorzystaj nas bez zobowiązań. Nikt Cię potem nie będzie nękał telefonami ani smsami. Po prostu skontaktuj się z nami >>

Nasze specjalizacje:

WSPARCIE TECHNICZNE

ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ

BEZPIECZEŃSTWO I WDROŻENIA

Helpdesk

Serwis

Zarządzanie usługami w chmurze

Administracja serwerami
i infrastrkturą

Wdrożenia

Bezpieczeństwo
i monitoring

Co zawierają poszczególne elementy obsługi? Jakie dokładnie prace wykonujemy? W czym się specjalizujemy? Rozwiń, by czytać dalej

W zależności od Twoich potrzeb, dopasowujemy pakiety godzinowe lub szyjemy na miarę usługę VIP z takich elementów:

HELPDESK, to między innymi:

  • Obsługa techniczna stacji roboczych – zdalnie lub na miejscu
  • Instalacja i deinstalacja programów
  • Pomoc w uzyskaniu dostępu do zasobów firmowych
  • Pomoc z dostępem do logowania/uruchomienia stacji
  • Konfiguracja poczty
  • Konfiguracja połączeń VPN i dostępu zdalnego
  • Instalacja i konfiguracja drukarek
  • Pomoc z oprogramowaniem typu Office
  • Konfiguracja systemów Windows
  • Aktualizacje programó i systemu
  • Zakładanie kont i resetowanie haseł, dodawanie do grup i nadawanie uprawnień do zasobów w Active Directory
  • Naprawa uszkodzonych plików PST (magazyn poczty e-mail)
  • Podstawowa konfiguracja sieci
  • Włączanie/wyłączanie szyfrowania
  • Odświeżanie polityk GPO
  • Konfiguracja skanowania sieciowego
  • Konfiguracja i przygotowanie do pracy nowych stacji roboczych
  • Przegrywanie danych/migracja między stacjami
  • Dostawy sprzętu
  • Pomoc w konfiguracji urządzeń mobilnych
  • I wiele, wiele innych prac codziennych….

SERWIS, to między innymi:

  • Reinstalacja systemów operacyjnych z zachowaniem danych lub bez zachowania danych
  • Wymiany podzespołów
  • Wymiana pasty termoprzewodzącej
  • Czyszczenie fizyczne i logiczne
  • Wymiany dysków twardych
  • Wymiany lub rozbudowa pamięci
  • Wymiany napędów
  • Obsługa i monitorowanie zleceń do serwisu zewnętrznego

 

ZARZĄDZANIE USŁUGAMI W CHMURZE, to między innymi:

 

  • Obsługa rozwiązań Microsoft Azure IaaS, takich jak maszyny wirtualne, sieci wirtualne, load balancery, VPN i wiele innych
  • Obsługa rozwiązań Microsoft Azure PaaS, jak np. Azure Backup czy scenariuszy Disaster Recovery
  • Obsługa rozwiązań Microsoft Azure SaaS, jak np. Azure Active Directory
  • Obsługa infrastruktury wirtualnej w chmurze OVH: tworznenie i utrzymywanie maszyn, sieci wirtualnych, backupów
  • Zarządzanie, obsługa i wdrożenia usługi Microsoft Office365
  • Zarządzanie, obsługa i wdrożenia usługi Microsoft Intune (MDM)
  • Zarządzanie środowiskami hybrydowymi (chmura + infrastruktura lokalna)

ADMINISTRACJA SERWERAMI I ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ, to między innymi:

  • Obsługa Active Directory wykraczająca poza standardową obsługę zakładania kont i resetowania haseł
  • Zarządzanie kontrolerami domeny, replikacją, politykami, relacjami zaufania
  • Obsługa serwerów plików – usługi File Server Resource Manager, klasyfikacja plików, Dynamic Access Control
  • Obsługa serwerów DHCP
  • Obsługa serwerów DNS
  • Obsługa serwerów i usług Windows Deployment Services i Microsoft Deployment Tool
  • Obsługa serwerów WSUS
  • Obsługa serwerów RRAS i VPN
  • Obsługa serwerów terminalowych (RDS)
  • Obsługa wirtualizacji i klastrów wirtualizacyjnych
  • Obsługa serwerów WWW (np. IIS)
  • Aktualizacje serwerów
  • Obsługa serwerów Exchange
  • Obsługa urządzeń sieciowych (Routery, Firewalle, Switche, UTMy)
  • Utrzymywanie dokumentacji

USŁUGI ZWIĄZANE Z BEZPIECZEŃSTWEM I MONITOROWANIEM, to między innymi:

  • Monitorowanie backupów
  • Testowe odtwarzanie backupów
  • Cykliczne sprawdzanie ustawień
  • Implementacja skryptów standaryzujących środowisko (Desired State Configuration)
  • Wdrażanie polityk bezpieczeństwa i konfiguracji GPO lub MDM
  • Monitorowanie urządzeń i sprawdzanie alertów
  • Przygotowywanie polityk i procedur bezpieczeństwa
  • I wiele, wiele innych

 

Przykładowe pakiety abonamentowej obsługi z zakresu wsparcia technicznego (helpdesk oraz serwis):

NASZE

PAKIETY

Dla kogo?

Cena pakietu

Liczba godzin w pakiecie

Bezpłatny audyt

dla firm, które potrzebują informatyka od czasu do czasu, ale chcą mieć dobry czas reakcji i pierszeństwo w kolejce

50

0 godzin

-

dla małych firm o niewielkiej infrastrukturze bez własnych serwerów, które potrzebują pomocy technicznej

580

4 godziny


dla małych firm z własnym serwerem lub dwoma, które cenią bezpieczeństwo

1080

8 godzin

dla średnich firm z niedużą infrastrukturą serwerową, które chcą rozbudować swoje IT i dbać o bezpieczeństwo

1440 zł

12 godzin

dla średnich i nieco większych firm z rozbudowaną infratrukturą, które chcą rozbudować swoje IT i dbać o bezpieczeństwo

2000

20 godzin

dla dużych lub średnich firm, ale wymagających specjalistycznej opieki serwerowej

wycena indywidualna

-

PRZYKŁADOWE PAKIETY OBSŁUGI ZDALNEJ HELPDESK :

NASZE

PAKIETY

Dla kogo?

Cena pakietu

Liczba godzin w pakiecie

Bezpłatny audyt

dla małych i mikro firm, które od czasu do czasu potrzebują pomocy zdalnej

360

4 godziny

-

dla małych i średnich firm, które potrzebują przede wszystkim pomocy zdalnej kilka razy w tygodniu


560

8 godzin



dla firm, które miewają sporo problemów technicznych oraz od czasu do czasu potrzebują także wizyty specjalisty


780

bez limitu

ul. Czereśniowa 98 lok. 230
02-456 Warszawa

Biuro: 22 3507809

Opiekun techniczny: 509-416-760

Umowy/oferty: 504-174-014