OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM (OUTSOURCING IT)
W końcu fajna firma informatyczna, która potrafi rozwiązać wszystkie problemy i mówi ludzkim językiem.
Wszystkie wyzwania i problemy informatyczne załatwiają u nas specjaliści z 12 różnych dziedzin – od szybkich napraw (nawet w 15 minut od zgłoszenia) po pełne bezpieczeństwo systemów i oprogramowania. Nie ma jednej „złotej rączki” od wszystkiego. Niech każdy robi swoje najlepiej, jak potrafi.
Korzystając z outsourcingu IT, płacisz tylko za efektywny czas pracy. W efekcie otrzymujesz kompleksowa obsługę informatyczną firmy.
Płacisz tylko za to, czego potrzebujesz – elastycznie dopasowujemy się do Twoich oczekiwań i możliwości. A gdy Twoje potrzeby rosną – dajemy z siebie więcej, bo nam nie płacisz za siedzenie, tylko za realne efekty, czyli obsługę IT firmy.
Zapomnij o rekrutacji, ZUS-ach i wakacjach kluczowych pracowników, które stanowią codzienny problem warszawskich firm.
Zastanów się, ilu specjalistycznych pracowników potrzebowałbyś, aby zapewnić swojej firmie opiekę informatyczną przez 100% czasu, w jakim pracuje Twoje biuro?
Firma informatyczna, która zapewnia pełen pakiet działań to najzwyczajniej w świecie najkorzystniejsze rozwiązanie jeśli chodzi o relację koszt-efekt.
Będziesz mieć pewność, że wszystko działa jak należy i będzie działało tak długo, jak sobie tego życzysz. Pełna obsługa informatyczna jest możliwa na wyciągnięciem ręki, na 1 telefon.
NASZE USŁUGI DOSTEPNE SĄ W 3 ELASTYCZNYCH PLANACH:
OBSŁUGA ABONAMENTOWA
Najbardziej przewidywalna forma obsługi – wykupujesz odpowiednią liczbę godzin lub korzystasz z „pakietu niewyczerpalnego” i nie musisz się o nic martwić. Stałe koszty i dodatkowe usługi w ramach wybranego abonamentu dają poczucie pewności w każdej sytuacji. I niekoniecznie musimy tracić czas na dojazdy – dostępne są pakiety obsługi zdalnej. Szczegółowy cennik w formie PDF można pobrać klikając w ten link >>
OBSŁUGA PRZEDPŁACONA
Jeśli potrzebujesz pomocy informatycznej tylko od czasu do czasu i nie chcesz się wiązać umowami i kosztami, proponujemy obsługę przedpłaconą, jak telefoniczne karty PRE-PAID. Wychodzi taniej niż przy obsłudze doraźnej, a zachowujesz pełną swobodę jej wykorzystania kiedy chcesz i jak chcesz. Aby uzyskać wycenę, skontaktuj się z nami >>
OBSŁUGA DORAŹNA
Informatyczny SOR – dzwonisz, gdy tego naprawdę potrzebujesz – jednorazowo, bez wielkich planów. Obsługujemy Cię jak swojego najlepszego klienta, ale nie każemy składać żadnej przysięgi wierności. Wykorzystaj nas bez zobowiązań. Nikt Cię potem nie będzie nękał telefonami ani smsami. Po prostu skontaktuj się z nami >>
Nasze specjalizacje:
WSPARCIE TECHNICZNE
ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ
BEZPIECZEŃSTWO I WDROŻENIA
Helpdesk
Serwis
Zarządzanie usługami w chmurze
Administracja serwerami
i infrastrkturą
Wdrożenia
Bezpieczeństwo
i monitoring
Co zawierają poszczególne elementy obsługi? Jakie dokładnie prace wykonujemy? W czym się specjalizujemy? Rozwiń, by czytać dalej
HELPDESK, to między innymi:
- Obsługa techniczna stacji roboczych – zdalnie lub na miejscu
- Instalacja i deinstalacja programów
- Pomoc w uzyskaniu dostępu do zasobów firmowych
- Pomoc z dostępem do logowania/uruchomienia stacji
- Konfiguracja poczty
- Konfiguracja połączeń VPN i dostępu zdalnego
- Instalacja i konfiguracja drukarek
- Pomoc z oprogramowaniem typu Office
- Konfiguracja systemów Windows
- Aktualizacje programó i systemu
- Zakładanie kont i resetowanie haseł, dodawanie do grup i nadawanie uprawnień do zasobów w Active Directory
- Naprawa uszkodzonych plików PST (magazyn poczty e-mail)
- Podstawowa konfiguracja sieci
- Włączanie/wyłączanie szyfrowania
- Odświeżanie polityk GPO
- Konfiguracja skanowania sieciowego
- Konfiguracja i przygotowanie do pracy nowych stacji roboczych
- Przegrywanie danych/migracja między stacjami
- Dostawy sprzętu
- Pomoc w konfiguracji urządzeń mobilnych
- I wiele, wiele innych prac codziennych….
SERWIS, to między innymi:
- Reinstalacja systemów operacyjnych z zachowaniem danych lub bez zachowania danych
- Wymiany podzespołów
- Wymiana pasty termoprzewodzącej
- Czyszczenie fizyczne i logiczne
- Wymiany dysków twardych
- Wymiany lub rozbudowa pamięci
- Wymiany napędów
- Obsługa i monitorowanie zleceń do serwisu zewnętrznego
ZARZĄDZANIE USŁUGAMI W CHMURZE, to między innymi:
- Obsługa rozwiązań Microsoft Azure IaaS, takich jak maszyny wirtualne, sieci wirtualne, load balancery, VPN i wiele innych
- Obsługa rozwiązań Microsoft Azure PaaS, jak np. Azure Backup czy scenariuszy Disaster Recovery
- Obsługa rozwiązań Microsoft Azure SaaS, jak np. Azure Active Directory
- Obsługa infrastruktury wirtualnej w chmurze OVH: tworznenie i utrzymywanie maszyn, sieci wirtualnych, backupów
- Zarządzanie, obsługa i wdrożenia usługi Microsoft Office365
- Zarządzanie, obsługa i wdrożenia usługi Microsoft Intune (MDM)
- Zarządzanie środowiskami hybrydowymi (chmura + infrastruktura lokalna)
ADMINISTRACJA SERWERAMI I ZARZĄDZANIA INFRASTRUKTURĄ, to między innymi:
- Obsługa Active Directory wykraczająca poza standardową obsługę zakładania kont i resetowania haseł
- Zarządzanie kontrolerami domeny, replikacją, politykami, relacjami zaufania
- Obsługa serwerów plików – usługi File Server Resource Manager, klasyfikacja plików, Dynamic Access Control
- Obsługa serwerów DHCP
- Obsługa serwerów DNS
- Obsługa serwerów i usług Windows Deployment Services i Microsoft Deployment Tool
- Obsługa serwerów WSUS
- Obsługa serwerów RRAS i VPN
- Obsługa serwerów terminalowych (RDS)
- Obsługa wirtualizacji i klastrów wirtualizacyjnych
- Obsługa serwerów WWW (np. IIS)
- Aktualizacje serwerów
- Obsługa serwerów Exchange
- Obsługa urządzeń sieciowych (Routery, Firewalle, Switche, UTMy)
- Utrzymywanie dokumentacji
USŁUGI ZWIĄZANE Z BEZPIECZEŃSTWEM I MONITOROWANIEM, to między innymi:
- Monitorowanie backupów
- Testowe odtwarzanie backupów
- Cykliczne sprawdzanie ustawień
- Implementacja skryptów standaryzujących środowisko (Desired State Configuration)
- Wdrażanie polityk bezpieczeństwa i konfiguracji GPO lub MDM
- Monitorowanie urządzeń i sprawdzanie alertów
- Przygotowywanie polityk i procedur bezpieczeństwa
- I wiele, wiele innych
Przykładowe pakiety abonamentowej obsługi z zakresu wsparcia technicznego (helpdesk oraz serwis):
Obsługa informatyczna firm - cennik |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
PAKIET | MANUALNY | WIATROWY | PAROWY | SPALINOWY | ELEKTRYCZNY | NIESKOŃCZONY |
DLA KOGO | dla firm, które potrzebują informatyka od czasu do czasu,ale chcą mieć dobry czas reakcji pierwszeństwo w kolejce | dla małych firm o niewielkiej infrastrukturze bez własnych serwerów, które potrzebują pomocy technicznej | dla małych firm z własnym serwerem lub dwoma, które cenią bezpieczeństwo | dla średnich firm z niedużą infrastrukturą serwerową, które chcą rozbudowywać swoje IT i dbać o bezpieczeństwo | dla średnich i nieco większych firm z rozbudowaną infrastrukturą, które chcą rozbudowywać swoje IT i dbać o bezpieczeństwo | dla dużych firm lub średnich, ale wymagających specjalistycznej opieki serwisowej |
CENA PAKIETU | 100 zł | 1200 zł | 2200 zł | 4000 zł | 7200 zł | cena negocjowana indywidualnie |
LICZBA GODZIN W PAKIECIE | 0 h | 5 h | 10 h | 20 h | 40 h | — |
Cena 1 Roboczogodziny w pakiecie* | — | 240 zł | 220 zł | 200 zł | 180 zł | — |
Czas reakcji na awarie krytyczne** | 15 min | 15 min | 15 min | 15 min | 15 min | 15 min |
Czas reakcji na awarie niekrytyczne | do 2 h | do 2 h | do 2 h | do 2 h | do 2 h | 30 min |
Naliczanie godzin zdalnych | z dokładnością do 30 minut | z dokładnością do 30 minut | z dokładnością do 30 minut | z dokładnością do 30 minut | z dokładnością do 30 minut | — |
Naliczanie godzin przyjazdowych | — | z dokładnością do 60 min | z dokładnością do 60 min | z dokładnością do 60 min | z dokładnością do 60 min | — |
Cena godziny po przekroczeniu pakietu | 260 zł | 250 zł | 230 zł | 210 zł | 190 zł | — |
Dojazd w pow. M.St. Warszawa / Pruszkowski / Warszawski Zachodni / Legionowski / Piaseczyński | bezpłatny | bezpłatny | bezpłatny | bezpłatny | bezpłatny | bezpłatny max. 4/mc |
Przechodzenie godzin | — | do 90 dni | do 90 dni | do 90 dni | do 90 dni | — |
Usługi: Express, Po Godzinach, Expert | Stawka godzinowa x2 | Stawka godzinowa x3 | Stawka godzinowa x4 | Stawka godzinowa x5 | Stawka godzinowa x6 | cena negocjowana indywidualnie |
Komputer zastępczy / Inny sprzęt zastępczy | Od 20 zł/dzień | Od 20 zł/dzień | Od 10 zł/dzień | Od 10 zł/dzień | Od 10 zł/dzień | Od 10 zł/dzień |
Podane ceny outsourcingu IT są cenami netto i należy do nich doliczyć podatek VAT w wysokości 23%. |
ul. Czereśniowa 98 lok. 230
02-456 Warszawa
E-mail: kontakt@kompania.it