OFFICE 365 – WDROŻENIA I OBSŁUGA

 

Wielki Ogarniacz pracy zespołowej

Dostajesz znacznie więcej niż aplikacje typu Word, Excel i Outlook.

Office 365 ułatwia współpracę wszystkim grupom pracowników i klientów.

Eliminuje przeszkody komunikacyjne i dostępności potrzebnych plików i materiałów. Koniec z narzekaniem: „nie wiedziałem”, „zapomniałem” lub „nie miałem dostępu”. Dostępność i mobilność łączy z zaawansowanym bezpieczeństwem, by nikt niepowołany nie miał dostępu do chronionych plików i dokumentów.

Praca zdalna jest dzięki temu szybka i bezpieczna. Narzędzia Office 365 potrafią zautomatyzować mnóstwo nudnych i powtarzalnych zadań, odciążając pracowników od pilnowania wszystkiego, dając im swobodę bardziej wydajnej pracy.

Nie tylko wdrażamy „pod klucz” aplikacje Office 365, ale też szkolimy z ich efektywnego wykorzystania, by każda pracowała na dobro firmy. A jest w czym wybierać.

 

Nasza firma posiada status Srebrnego Partnera Microsoft.

Najważniejsze aplikacje pakietu

Biznesowa poczta Exchange zapewnia bezpieczną pocztę i pełną synchronizację kontaktów i kalendarza pomiędzy komputerem i telefonem.

Zawiera doskonałe filtry antyspamowe, narzędzia do wyznaczania zadań dla zespołu, planowania spotkań, zarządzania salą konferencyjną czy wyszukiwania dostępnych terminów, które wszystkim pasują – to tylko kilka możliwości, których jest całe mnóstwo.

Przestrzeń pracy grupowej SharePoint – wewnętrzna sieć witryn, które zawierają informacje dla konkretnych działów. Wspólne kalendarze, fora dyskusyjne, tabele, spisy, ważne informacje. SharePoint to nie tylko strony intranetowe, ale także biblioteki plików, dzięki którym wiele osób może pracować w tym samym czasie na tych samych plikach – nawet zdalnie z pomocą np. komunikatora Teams.

Prywatna przestrzeń na pliki OneDrive – własny dysk w chmurze o pojemności 1TB, do którego możesz przenieść swoje dokumenty czy pliki z pulpitu. Stamtąd możesz je udostępniać światu lub pozostawić tylko dla siebie.

Komunikator Teams –  na pierwszy rzut oka czat i szybkie wiadomości. Umożliwia też prowadzenie wideokonferencji i konwersacji, współdzielenie plików w ramach całych zespołów, a także przyporządkowanie zespołom zadań oraz planowanie ich pracy. I to wszystko w jednej aplikacji!

Narzędzie Planner – jego zadaniem jest pomoc w organizowaniu zadań, budowaniu list kontrolnych poszczególnych etapów, przydzielnie zadań konkretnym osobom i monitorowanie postępów. Zadania z Plannera można także dodać do kalendarza w Outlooku.

Checklisty ToDo – narzędzie do budowania list kontrolnych. Umożliwia rozpisywanie zadań i oznaczacznie ich ukończenia. Dzięki niemu nikt nie zopmni o żadnym zdaniu lub ważnym szczególe w trakcie jego realizacji.

Przepływy pracy Flow oraz PowerApps – publikujesz coś na LinkedIn i chciałbyś, aby ten sam wpis pojawił się automatycznie na Facebooku? A może chcesz, by Excel pobierał wszystkie wpisy i komentarze z obserwowanych na Facebooku postów? Można to później analizować lub wykorzystać do pozyskiwania klientów lub informacji na swój temat. Ktoś wspomniał o Tobie? Flow zadziała tak, że natychmiast treść posta trafi do listy w Excelu. W bazie danych Twojego programu ERP pojawiła się nowa faktura? Możesz dostać maila z taką informacją. W bibliotece SharePoint pojawił się plik, nad którym pracował przez cały tydzień Twój zespół? Nie czekaj na telefon od nich – Flow automatycznie wyśle do Ciebie maila z informacją, że plik jest gotowy i znalazł się w odpowiednim miejscu. Może także automatycznie przesłać Ci plik do akceptacji lub utworzyć w Outlooku spotkanie odnośnie tej wykonanej pracy.

Bookings – terminarz online, który umożliwia rezerwację wizyt i spotkań z puli wolnych terminów. Możesz go udostępnić na swojej stronie WWW. Klienci będą mogli sami rezerwować wolne terminy wizyt.

Sway – pomaga tworzyć profesjonalne, biznesowe prezentacje online. To nie slajdy, które pokazujesz, gdy stoisz obok i opowiadasz. To coś więcej – folder, portfolio lub katalog przesyłany linkiem prosto do klienta.

Yammer – Firmowy portal społecznościowy. Umożliwia publikowanie wpisów, i udostępnianie treści. Znasz to z Facebooka? Tyle, że Yammer to Twój portal i to Ty decydujesz, kogo do niego zaprosisz. Twoją organizację, firmy partnerskie, a może także klientów?

Forms – umożliwia tworzenie ankiet satysfakcji oraz testów wiedzy. Dobre narzędzie do sprawdzania wiedzy rekrutowanych pracowników lub poziomu satysfakcji klienta iraz przeprowadzenia testu wiedzy po szkoleniu!

To tylko mała próbka możliwości pakietu Office 356.

Zachęcamy do kontaktu – certyfikowani doradcy odpowiedzą na każde pytanie i pomogą dopasować pakiet Office 365 do potrzeb firmy, by maksumalnie usprawnić jej pracę.

Video – wewnętrzny, firmowy portal filmowy. Coś jak własny YouTube – do użytku tylko dla pracowników firmy. Instrukcje, know-how, wewnętrzne szkolenia – teraz na Twojej platformie online.

ul. Czereśniowa 98 lok. 230
02-456 Warszawa

Biuro: 22 3507809

Opiekun techniczny: 571-601-698

Umowy/oferty: 571-601-700