Przemysław Mroczek

Przemek o sobie i swoim doświadczeniu w IT
Doświadczenia z informatyką zacząłem od popsucia pierwszego w domu komputera. Po tym wydarzeniu zrozumiałem, że dobrze jest wiedzieć jak działają urządzenia, z których korzystam. Pozwala to zapobiegać takim sytuacjom, a gdy już się wydarzą, umieć je rozwiązywać samemu. Kolejnym krokiem było posiadanie własnej jednostki PC, na której mogłem uczyć się rzemiosła. W mojej pierwszej poważnej pracy już po miesiącu zostałem rzucony na głęboką wodę i jak widać udało mi się utrzymać na jej powierzchni. Z dnia na dzień przestałem zajmować się prostymi pracami serwisowymi. Pomoc zdalna, zarządzanie usługami Active Directory, wdrożenia czy audyty zabezpieczeń – były moją codziennością. Z każdym dniem zdobywałem niezbędne doświadczenie, które procentowało zadowoleniem obsługiwanych klientów. W trakcie mojej kilkuletniej kariery zawsze starałem się dawać z siebie 110% tak w obsłudze klientów, jak i w poszerzaniu swojej wiedzy. Na dzień dzisiejszy robię to, co umiem najlepiej – opiekuję się strukturą informatyczną klientów.
W skład moich obowiązków wchodzą pomoc zdalna, wizyty, podstawowe zarządzanie usługami serwerowymi i dbanie o odpowiedni poziom software’u i hardware’u.
Co pisze na Blogu
Kontrola najwyższą formą zaufania – czy mój szef mnie szpieguje?
Kontrola najwyższą formą zaufania – czy mój szef mnie szpieguje? Nie masz czasem wrażenia, że Twój szef wie o Tobie wszystko? I skąd u licha wiedział, że całe wczorajsze przedpołudnie w pracy, spędziłeś na przeglądaniu filmów ze słodkimi kotkami? Przecież...
Siła pomocy zdalnej… czyli nie ma rzeczy niemożliwych 😉
Siła pomocy zdalnej… czyli nie ma rzeczy niemożliwych 😉 Słysząc hasło pomoc zdalna w informatyce, większość osób pomyśli o programach typu Teamviewer i bezpośrednim łączeniu się do komputera. Nie zapominajmy jednak, że właściwie każda pomoc na odległość jest pomocą...

ul. Czereśniowa 98 lok. 230
02-456 Warszawa
E-mail: kontakt@kompania.it